Warning: include_once(/home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-content/mu-plugins/cl-smart-advice.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-settings.php on line 398

Warning: include_once(): Failed opening '/home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-content/mu-plugins/cl-smart-advice.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php82/root/usr/share/pear') in /home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-settings.php on line 398
Marketing internetowy – sprawdź co możesz zyskać – Syngen

Marketing internetowy – sprawdź co możesz zyskać

Home staging - zadbaj o swoje mieszkanie
Home staging – jak wpływa na rynek nieruchomości?
10 czerwca, 2017
Kupno domu, co trzeba wiedzieć?
Kupowanie domu – na co zwrócić uwagę?
15 listopada, 2017
Marketing internetowy - zwiększ swoje szanse w Internecie

Marketing internetowy, nowoczesny marketing

Nie od dziś wiadomo, że Internet otwiera przed nami ogrom opcji w kwestii promocji. Jest to truizm, ale w przytoczonym przypadku pasuje jak ulał. Marketing internetowy to dziś istotna kwestia dla kogoś, kto chce wypromować swoją firmę w internecie. W dzisiejszym tekście przeanalizujemy czym jest marketing w internecie i co możemy osiągnąć dzięki tej specyficznej odmianie tradycyjnego marketingu.

Żeby móc spokojnie wejść w problematykę połączoną z e-marketingiem, powtórzmy sobie od razu czym jest sam marketing. Wiele osób utożsamia to z propagowaniem danego produktu, ale tak naprawdę jest to o wiele bardziej złożone. Proces marketingowy jest to skomplikowana strategia, która ma przynieść zyski w postaci dotarcia z nasza ofertą do możliwie jak największej grupy Konsumentów. Żeby to miało miejsce, powinniśmy przypilnować wielu składników, do których należą należyta komunikacja z rynkiem, skuteczne narzędzia do promowania, wskazanie grupy docelowej oraz ustalenie możliwości budżetowych. Podczas wdrażania procesu, obligatoryjna jest regularna analiza postępów na rynku i odnoszenie się do potrzeb Nabywców.

Marketing w internecie – od czego zacząć?

Już jakiś czas temu rozwój technologii sprawił,że powstała specyficzna branża marketingu – marketing w sieci, zwany także e-marketingiem. Dlaczego jest tak znaczący? Przedsiębiorcy i właściciele zakładów wchodzą z działalnością do internetu, aby zaczerpnąć korzyści z atutów internetu i przekonać do siebie więcej Odbiorców. Marketing internetowy to suma wszelkich czynności, które znamy z tradycyjnej formy marketingu, ale do ich realizacji będziemy używać sieci on-line. Jeżeli nasze procedury będą dobrze funkcjonować, to wtedy rozpoznawalność naszej firmy w internecie znacznie się poprawi, a nasz główny cel – promocja oraz tworzenie świadomości marki, połączone z jej pozytywnym postrzeganiem zostanie osiągnięty. Głównym narzędziem, używanym przez nas w marketingu w sieci jest strona www naszej firmy. Spośród najważniejszych różnic między zwykłym marketingiem, a marketingiem on-line wskazujemy przede wszystkim rolę Klienta. Nie będzie ona tutaj bierna, przeciwnie, pozostaje on z nami w stałym kontakcie, poprzez m.in. wyrażanie poglądów na temat naszych działań oraz oddziaływanie na zmiany w naszej kampanii marketingowej.

Do najważniejszych operacji, z którymi zetkniemy się przy kwestii marketingu internetowego należą m.in.:

– pozycjonowanie stron www
– reklamy Google AdWords
– influencer marketing
– content marketing
– remarketing
– video marketing
– Social Media
– blogi
– e-mail marketing

Opisywaliśmy już dość wyczerpująco pozycjonowanie stron www, zaś w tym artykule skoncentrujemy się na dwóch odmianach marketingu w internecie – content marketingu oraz influencer marketingu, które mogą nam zapewnić sporo korzyści.

Content marketing – przede wszystkim jakość

Ta gałąź marketingu w sieci może być wyjątkowo skuteczna, jeśli naszym celem jest pozyskanie kolejnych Konsumentów, ale zwłaszcza –  zbudowanie z nimi wieloletnich i bazujących na lojalności relacji. Pytanie – jak możemy to osiągnąć?

Content marketing korzysta zwłaszcza na publikowaniu w sieci treści o możliwie jak najlepszej jakości. Nie chodzi tutaj w pierwszej kolejności o jednostronny komunikat reklamowy, ale o wywołanie emocji u Kontrahenta, który zapragnie zostać z naszą firmą na dłużej. Jak zapewne wiecie sporo zależy tutaj od grupy docelowej, do której chcemy dotrzeć. Zawartość musi być dograna do jej hobby, praktyk i co ponadto istotne – zwyczajów kulturowych. Content marketing może być „podany” w różnych formach, np.:

– artykuły branżowe,
– filmiki,
– grafiki,
– prezentacje multimedialne,
– inne

Forma ma rzecz jasna znaczenie, lecz zdecydowanie większą wagę musimy przykładać do klasy wstawianych przez nas treści. Jeżeli Google oceni je jako wartościowe, to w takiej sytuacji to perspektywy naszej firmy na bycie łatwiej zauważalnym w rezultatach wyszukiwania. Dbajmy o to, żeby treści były autorskie i nietypowe. Jak możemy wywnioskować z fragmentu tekstu o content marketingu – liczy się przede wszystkim wartość merytoryczna.

Influencer marketing – czyli co?

Omówiona poniżej gałąź marketingu internetowego zyskuje w ostatnich kilku latach ogromną popularność. Czemu? Influencer – czyli osoba, która jest biegła w danej dziedzinie, lub też jest popularna ze względu na prowadzenie bloga, vloga lub często odwiedzanego profilu w mediach społecznościowych, jest w stanie silnie rzutować na hipotetycznych Kontrahentów. Gdy dokonujemy selekcji influencera należy się kierować branżą, w jakiej działamy. Jeśli chcemy promować sklep odzieżowy, wówczas dobrym wyjściem wydaje się angaż influencera, który redaguje bloga na temat mody.

W znalezieniu właściwego influencera mogą pomóc nam fora tematyczne, grupy na Facebooku lub po prostu narzędzia do wyszukiwania. Pamiętaj o tym, aby przed wynajęciem człowieka do promowania Twojej spółki, przejrzyście nakreślić cele i pomyśleć jaki budżet możesz na wyłożyć na zatrudnienie influencera. Zaangażowanie influencera powinno być elementem olbrzymiej strategii, która sprawi, że przekonamy do siebie Odbiorców.

Marketing internetowy – podsumowanie

Jak wskazuje ten artykuł, marketing internetowy to wyjątkowo obszerna kwestia. Ogrom możliwości, ale również mnóstwo pracy do wykonania, jeśli nasze działania ma przynieść określony rezultat. Nasze działania winny być starannie ułożone, a potem przez cały czas musimy reagować na zmiany w modzie.

Więcej informacji o marketingu internetowym – http://pozycjonowanie-stron.torun.pl/

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok