Warning: include_once(/opt/alt/php-xray/php/smart-advice-plugin/cl-smart-advice.php): Failed to open stream: No such file or directory in /home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-settings.php on line 398

Warning: include_once(): Failed opening '/home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-content/mu-plugins/cl-smart-advice.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php82/root/usr/share/pear') in /home/ddr529/public_html/syngen.com.pl/wp-settings.php on line 398
Optymalizacja i pozycjonowanie wizytówek w Google maps – Syngen

Optymalizacja i pozycjonowanie wizytówek w Google maps

Kubek termiczny contigo - Kubek termiczny na prezent najlepszy kubek do pracy
Termokubek Contigo idealny
3 września, 2020
Okna pasywne w budownictwie
15 września, 2020
Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Pozycjonowanie wizytówek firmy w mapach google

Wizytówki udostępniane w mapach Google są dobrym narzędziem pomagającym zaistnieć na lokalnym rynku. Za sprawą map Google mamy dostęp do namiarów firm z wielu branży. W ten sposób użytkownik może bez trudu odszukać sklep pełen potrzebnych produktów albo usług. Żeby pokazać się pośród firm w konkretnej okolicy należy założyć własną wizytówkę w mapach Google. Jak to zrobić? Wśród udostępnionych usług Google należy wyszukać usługę Google Moja Firma oraz podążając za instrukcjami stworzyć profil. Każdy kolejny krok zbliża nas do przygotowania kompletnej wizytówki. Wystarczy uzupełnić niezbędne dane jak nazwa działalności czy jej położenie oraz kontakt, a potem je zatwierdzić. Uzupełniona o odpowiednie informacje wizytówka jest gotowa do użytku. Warto jednak uzupełnić ją o wszelkie informacje dostępne w poszczególnych zakładkach. Końcowym krokiem jest weryfikacja, żeby wizytówka była w pełni aktywna. Mając przygotowaną wizytówkę dobrze pomyśleć o pozycjonowaniu jej, żeby była widoczna dla wielu odbiorców.

W jaki sposób pozycjonować własną wizytówkę w mapach Google?

Na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google oddziałuje wiele różnych czynników. Przede wszystkim duże znaczenie ma dystans względem użytkownika. Poszukując sklepu albo usługi często kierujemy się tym, jak blisko znajduje się od domu, z uwagi na to wizytówka sprawdza się przede wszystkim na lokalnym rynku. Im nasza lokalizacja znajduje się bliżej potencjalnego klienta, tym większa szansa na lepszy wynik pozycjonowania. Oprócz tego ważna jest rozpoznawalność oraz trafność względem słowa kluczowego. Jeśli firma jest pozycjonowana pod danym słowem kluczowym albo zawarta na jej witrynie treść zgadza się z wpisaną frazą tym większe prawdopodobieństwo, że wizytówka pojawi się wysoko. Funkcje znajdujące się w usłudze Moja Firma zapewniają wiele opcji, które mogą pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie wizytówki Google.

Umieść informacje na temat firmy

Podstawowe informacje jak nazwa, telefon i adres  lepiej uzupełnić o kolejne równie ważne dane, które pomogą Google z dopasowaniem wizytówki do potrzeb użytkownika. Informacje kontaktowe wizytówki powinny być zgodne z danymi umieszczonymi na stronie internetowej. Co więcej w nazwie wizytówki można dodać ogólną frazę oraz nazwę firmy (np. nazwa firmy pozycjonowanie stron internetowych). Obok tego warto zapisać kategorie oraz podkategorie, które wskażą Google oraz użytkownikom profil firmy, a więc jej zakres działań. Ważna jest także lokalizacja oraz obszary działania. W samej lokalizacji wpisujemy adres siedziby firmy, sklepu, gabinetu itp. Jeżeli jednak gwarantujemy usługi poza siedzibą (np. montaż drzwi i okien w domu klienta) wtedy lepiej dodać obszar działania, a więc szerzej np. miasto lub województwo.

Zdobądź atrybuty oraz opinie klientów

Niezwykle wartościowe jest też pozyskanie atrybutów. Są to atrybuty związane z informacjami o firmie. Dla przykładu pokazują czy dana lokalizacja posiada dostęp do Wi-Fi, czy niedaleko jest parking albo czy jest dopasowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Niestety na atrybuty nie mamy bezpośredniego wpływu, dlatego że wstawiane są one na bazie udzielonych przez klientów odpowiedzi na zadane przez Google pytania. Również opinie klientów mocno wpływają na pozycjonowanie. Zdecydowana część potencjalnych klientów wciąż wartościuje opinie Google, z uwagi na to warto się o nie postarać oraz co ważne, często na nie odpowiadać. Za sprawą pozytywnych opinii zyskujemy większą szansę, że Google wyświetli wizytówkę wyżej.

Dodaj unikalny opis, usługi, produkty oraz zdjęcia firmy w wizytówkach Google

Unikalny opis firmy to idealne miejsce, by opisać najważniejsze informacje na temat firmy, jednocześnie stosując najbardziej trafne słowa kluczowe. Pierwsze 250 znaków pojawia się w profilu firmy bez klikania w przycisk „więcej”, dlatego najlepiej skupić się nad początkową częścią opisu. Oprócz tego dla lepszego rezultatu pozycjonowania wizytówki Google warto wymienić swoje usługi i produkty. Wypełnienie wizytówki tylko zadziała na pozycjonowanie, ale także być może przyciągnie większą ilość potencjalnych klientów. Na pozycjonowanie wizytówki Google wpływa też umieszczanie zdjęć i filmów. Multimedia zawarte w wizytówce nie tylko uatrakcyjniają ją dla użytkowników, ale także umożliwiają uzupełnienie tekstu alternatywnego opisującego zdjęcie. Systematyczne dodawanie zdjęć pozytywnie wpływa na pozycjonowanie.

Zamieszczaj wpisy

Poprzez wpisy w wizytówkach Google zaoferować klientom interesujących treści, które mogą zachęcić ich do przejścia do naszej witryny WWW albo wypróbowania usługi. Wpisy umożliwiają opublikowanie treści do 1500 znaków i odsyłacz, którym możemy linkować do wybranej witryny, np. podstrony ze sklepem albo innego wybranego miejsca. Wpis w wizytówce nie tylko będzie widoczny przez wiele czasu (zakres dat można samodzielnie ustalić nawet na cały rok), może stać się częścią marketingu treści, w którym będziemy oferować klientom trochę interesującej wiedzy z branży. Regularna publikacja będzie traktowana właściwie jak blogowe wpisy na stronie, ze względu na co warto zastanowić się nad zastosowaniem tego elementu.

Zdobywanie linków

Linki prowadzące bezpośrednio do wizytówki są dość istotnym elementem, który zadziała na pozycjonowanie wizytówki. Warto więc rozejrzeć się za lokalnymi lub branżowymi katalogami, forami, portalami blogami czy pozostałymi źródłami, ocenianymi przez Google jako wartościowe, gdzie można umieścić odsyłający link. Wartościowy profil linków da Google sygnał, że warto pokazać wizytówkę na wyższej pozycji, dlatego że odsyłają do niej odmienne wartościowe źródła. Linkowanie ma więc pozytywny wpływ na pozycjonowanie wizytówki w mapach Google.

pozycjonowanie-stron-torun.pl/pozycjonowanie-w-google-maps/

Komentarze są wyłączone.

Strona używa cookies
Ok